Käsittelemme dataa tuotteiden toimittamiseksi ja personoimiseksi esimerkiksi seuraavin tavoin:

Tuotteiden toimitus

Tilausten yhteydessä keräämme tilauksen toimittamista varten tarpeelliset tiedot, kuten nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Lisäksi ostotilanteessa keräämme maksamiseen liittyvät tiedot, kuten maksukorttitiedot.

Digitaalinen tili

Digitaalisen tilin rekisteröinnin yhteydessä keräämme nimitiedot, sähköpostiosoitteen ja salasanan. Palvelusta riippuen saatamme kysyä käyttäjältä vielä joitakin palvelukohtaisia tietoja.

Digitaalisten palveluiden personointi

Digitaalisten palveluiden personointi ja suositukset perustuvat käyttäjän itse kertomiin mielenkiinnon kohteisiin tai siihen, että palvelu on datan avulla oppinut, minkälaista sisältöä käyttäjä käyttää. 

Haluatko tietää tarkemmin, kuinka käytämme dataa tuotteiden toimittamiseksi ja personoimiseksi?
Lue lisää täältä

Muut käyttötarkoitukset

Asiakasviestintä, suoramarkkinointi ja asiakaspalvelu

Hyödynnämme dataa saumattoman asiakaskokemuksen tuottamiseksi. Autamme käyttäjiä löytämään itselleen kaikkein kiinnostavimmat tuotteet, tarjoukset ja asiakasedut.

Mainonnan kohdentaminen

Datan avulla esitämme yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa käyttäjille mainontaa, joka on todennäköisesti käyttäjiä kiinnostavaa. Samalla tarjoamme mainostajille kohderyhmiä sivustoillamme ja sovelluksissamme näytettäville mainoksille – lehdet on kautta aikojen rahoitettu osittain mainoksilla.

Lue lisää

Tuotekehitys ja raportointi

Käytämme dataa kehittääksemme jatkuvasti tuotteiden ja palveluiden käyttöliittymiä ja käyttökokemusta. Teemme kysely- ja kuluttajatutkimuksia sekä raportteja liiketoiminnan päätöksenteon tueksi.
Lue lisää