Käsittelemme dataa asiakasviestintää, suoramarkkinointia ja asiakaspalvelua varten esimerkiksi seuraavin tavoin:

Suoramarkkinointi

Markkinoimme omia tuotteitamme esimerkiksi sähköpostitse tai puhelimitse.

Pyrimme kohdentamaan tarjoukset siten, että ne olisivat käyttäjille mahdollisimman kiinnostavia. Tarjoamme käyttäjille sopivia tarjouksia perustuen kunkin käyttäjän tilaushistoriaan tai mielenkiinnonkohteisiin, joista käyttäjä on meille kertonut tai jotka olemme arvioineet perustuen digitaalisten palveluiden käytöstä havainnoituun dataan. 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelijamme auttavat käyttäjiä eri palveluiden käytössä ja esittävät käyttäjille asiakastietoihin perustuvia tarjouksia.

Asiakaspalvelumme kerää asiakassuhteen hoitamiseksi esimerkiksi asiakaspalautteet ja  tukipyyntöjen tiedot sekä tiedot itse ongelmasta, jota ratkottiin. Tallennamme myös asiakaspalvelupuhelut.

Haluatko tietää tarkemmin, kuinka käytämme dataa asiakasviestintää, suoramarkkinointia ja asiakaspalvelua varten? 
Lue lisää täältä

Muut käyttötarkoitukset

Tuotteiden toimitus ja personointi

Hyödynnämme dataa saumattoman asiakaskokemuksen tuottamiseksi. Autamme käyttäjiä löytämään itselleen kaikkein kiinnostavimmat tuotteet, tarjoukset ja asiakasedut.

Lue lisää

Mainonnan kohdentaminen

Datan avulla esitämme yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa käyttäjille mainontaa, joka on todennäköisesti käyttäjiä kiinnostavaa. Samalla tarjoamme mainostajille kohderyhmiä sivustoillamme ja sovelluksissamme näytettäville mainoksille – lehdet on kautta aikojen rahoitettu osittain mainoksilla.

Lue lisää

Tuotekehitys ja raportointi

Käytämme dataa kehittääksemme jatkuvasti tuotteiden ja palveluiden käyttöliittymiä ja käyttökokemusta. Teemme kysely- ja kuluttajatutkimuksia sekä raportteja liiketoiminnan päätöksenteon tueksi.
Lue lisää