Sanoma Media Finlandin johtoryhmän muodostavat toimitusjohtaja Pia Kalsta sekä media- ja myyntiyksiköiden vetäjät.

Sanoma Media Finlandin johtoryhmä

Pia Kalsta
Toimitusjohtaja
Tuomas Airisto
Kaupallinen johtaja
Juha Kauppinen
Talous- ja operatiivinen johtaja (CFO&COO)

Toimitusjohtaja, Sanoma Media Finland

s. 1970, KTM

Pia Kalsta on toiminut eri tehtävissä Nelonen Mediassa 2001–2015, mm. liiketoimintajohtajana 2014–2015, vt. liiketoimintajohtajana 2013–2014, markkinointijohtajana 2012–2013, myyntijohtajana 2006–2012 ja markkinointipäällikkönä 2001–2006. SCA Hygiene Products -yhtiössä hän toimi 1996–2001 mm. avainasiakaspäällikkönä, tuotepäällikkönä ja markkinointipäällikkönä.

Kaupallinen johtaja, Sanoma Media Finland

s. 1969, KTM

Tuomas Airisto on aiemmin työskennellyt muun muassa markkinointitoimisto Avidlyssä toimitusjohtajana (2011–2018), muutos- ja valmennusyhtiö Trainers’ Housessa strategiajohtajana (2007–2010) ja digitoimisto Satama Interactivessa useissa eri johtotehtävissä (1999–2007).

Talous- ja operatiivinen johtaja (CFO&COO), Sanoma Media Finland

s.1975, DI

Juha Kauppinen on työskennellyt Intrumilla Länsi- ja Etelä-Euroopan talousjohtajana (2015−2018) sekä Suomen talousjohtajana (2013−2015). Aiemmin hän toimi Coor Service Managementilla liiketoiminnan kehityksen, talousjohdon ja palvelukehityksen tehtävissä (2007−2013). BearingPointilla hän työskenteli liikkeenjohdon konsultoinnin parissa (1999−2007).

Kari Laakso
Liiketoimintajohtaja, Nelonen Media
Kaisa Aalto-Luoto
Henkilöstöjohtaja (CHRO)
Turo Mäki
Chief Information Officer (CIO)

Liiketoimintajohtaja, Nelonen Media

s. 1973, B.A.

Kari Laakso on työskennellyt Nelonen Mediassa radioiden ohjelmajohtajana 2007−2009 sekä radiotoiminnan johtajana 2009−2015. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa NRJ Finland Oy:ssä toimittajana, ohjelmapäällikkönä ja ohjelmajohtajana 1999−2005 sekä SBS:n Voice TV:llä ohjelmajohtajana 2006−2007.

Henkilöstöjohtaja (CHRO), Sanoma Media Finland

Chief Information Officer (CIO), Sanoma Media Finland

s. 1977, KTM

Turo Mäki työskenteli aiemmin OP:ssa vuosina 2000−2018 monipuolisissa teknologiakehitys- ja johtotehtävissä. Viimeksi hänellä oli vastuullaan OP-ryhmän digitaalisten kanavien ja kyvykkyyksien sekä asiakkuudenhallinnan ratkaisujen kehittäminen.

Petteri Putkiranta
Liiketoimintajohtaja, Uutis- ja featuremedia
Niina Ryynänen
Johtaja, Kuluttajamyynti ja -asiakkuudet

Liiketoimintajohtaja, Uutis- ja featuremedia

s. 1964, DI

Petteri Putkiranta on työskennellyt Helsingin Sanomissa vuodesta 2008 sähköisen liiketoiminnan johtajana, kehitysjohtajana, kuluttajaliiketoiminnan johtajana ja liiketoimintajohtajana. Aiemmin hän työskenteli Nokialla vuodesta 1989 muun muassa myyntipäällikkönä Malesiassa 1992–1995 ja Business program directorina USA:ssa 2002–2005.

Johtaja, Kuluttajamyynti ja -asiakkuudet, Sanoma Media Finland

s. 1967, KTM

Niina Ryynänen on työskennellyt aiemmin kuluttajamyynnin ja markkinoinnin tehtävissä kaupan alalla, muun muassa asiakassuhde- ja markkinointipäällikkönä Keskolla 1997–2005, vararehtorina K-instituutissa 2005–2006, markkinointipalvelujen johtajana SOK:lla 2006–2007, K-Plus Oy:n toimitusjohtajana sekä Ruokakeskon asiakkuus- ja markkinointijohtajana 2012−2014.