Sanoma kutsuu sidosryhmänsä jakamaan ajatuksiaan ja ideoitaan yritysvastuun kehittämiseksi yritysvastuukyselyssä, johon voi osallistua 27.9.2020 saakka.

”Vaikutamme miljoonien elämään päivittäin ja yritysvastuu on liiketoimintamme ytimessä. Laadukkaat oppimisen tuotteemme ja palvelumme auttavat saavuttamaan paremmat oppimistulokset. Mediamme Suomessa tarjoavat riippumatonta journalismia tukien ilmaisunvapautta ja demokratiaa yhteiskunnassamme”, sanoo Sanoman toimitusjohtaja Susan Duinhoven.

Kyselyn avulla kerätään tietoa siitä, mitä yritysvastuun näkökulmia sidosryhmät pitävät tärkeinä Sanomalle. Kyselyssä on myös mahdollisuus antaa avointa palautetta ja ideoita kehittämisen tueksi.

”Arvostamme sidosryhmiemme ajatuksia Sanomalle tärkeässä asiassa. Kysely on erinomainen tilaisuus asiakkaillemme, kuluttajille, sijoittajille sekä muille sidosryhmille osallistua vastuullisuusohjelmamme kehittämiseen. Käytämme tuloksia Sanoman vastuullisuusohjelman päivittämiseen”, Duinhoven jatkaa.

Vastaa kyselyyn tämän linkin kautta viimeistään sunnuntaina 27. syyskuuta. Vastauksia ei voi yksilöidä ja ne käsitellään käsitellään luottamuksellisesti. Verkossa tapahtuvaan kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Vastaava kysely toteutetaan erikseen myös Sanoman työntekijöille.

Lisätietoja sidosryhmäkyselystä ja Sanoman yritysvastuun kehittämisestä saat osoitteesta csr@sanoma.com.

Yritysvastuulla tarkoitetaan yrityksen vaikutusta yhteiskuntaan ja ympäristöön. Tämä sisältää eri näkökulmien huomioinnin strategiassa ja liiketoiminnassa (esimerkiksi ihmisoikeudet, ympäristöasiat, eettiset valinnat ja työturvallisuus).