”Tavoitteena on lisätä MM-kotikisojen näkyvyyttä ja tuoda Naisleijonia tutuksi suurelle yleisölle”, Naisleijonapörssin tuotepäällikkö Ville Järvinen Sanoma Gamesista kertoo.Naisleijonapörssin tuotot ohjataan naiskiekon tukemiseen. Tuki ja lisänäkyvyys otetaan naiskiekon puolella ilomielin vastaan.”Naiskiekolle tämä on aivan huikea asia. Kisojen ja Naisleijonien tunnettuuden kasvattaminen vaatii uudenlaisia tekoja kaikilla rintamilla, iso kiitos Sanoma Gamesille pelinavauksesta”, Naisten MM-kotikisojen pääsihteeri ja Jääkiekkoliiton naiskiekon GM Tuula Puputti iloitsee.Naisleijonapörssi löytyy osoitteesta www.naisleijonaporssi.fi.Vuonna 2007 perustetun Sanoma Gamesin ideana on ollut alusta asti tarjota Suomen parasta online-viihdettä. Games vastaa kaikesta pelisovelluksiin liittyvästä kuluttajaliiketoiminnasta Sanoman sisällä. Pelipalvelut koostuvat taukopeleistä ja valmentajapeleistä, jotka tavoittavat satojatuhansia suomalaisia joka viikko. Suurimmat brändit ovat Liigapörssi, Hockey GM, Leijonapörssi, Pelikone ja Älypää. Palveluiden kehityksen lisäksi Gamesin pääliiketoimintaan kuuluvat mainospeli- ja sisältöratkaisut B2B-asiakkaille. Vuodesta 2014 Sanoma Games on kuulunut Ilta-Sanomien kaupalliseen organisaatioon. Naisten MM-kisat pelataan Espoon Metro Areenassa 4.-14.4.2019. Suomen Naisleijonien lisäksi MM-mitaleista taistelee kisoissa yhdeksän joukkuetta: Japani, Kanada, Ranska, Ruotsi, Saksa, Sveitsi, Tshekki, USA ja Venäjä. Naisleijonat sijoittui edellisissä, vuonna 2017 pelatuissa MM-kisoissa pronssille ja myös 2018 olympialaisista Naisleijonat voitti pronssia