Liv on 25–44-vuotiaiden naisten ykköskanava. Kiristyneestä kilpailutilanteesta huolimatta Liv on onnistunut vahvistamaan asemansa naisille suunnattujen televisiokanavien markkinajohtajana. ​

Nelonen Median naisille suunnattu Liv-kanava on vahvistanut asemansa johtavana naisten televisiokanavana ja tavoittaa viikoittain 53 prosenttia kohderyhmästänsä, 25–44-vuotiaista naisista. Kanava sai tammikuussa yli kaksi kertaa isomman osan kohderyhmän katselusta kuin MTV:n Ava. (Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus viikot 1–4/2017)

"Liv on noussut Suomen suurimmaksi naistenkanavaksi määrätietoisella ohjelmistosuunnittelulla ja brändin rakennuksella. Olemme löytäneet erinomaisen tasapainon kansainvälisen ja kotimaisen ohjelmiston välillä", kanavapäällikkö Iina Eloranta sanoo.

Liv tuo kanavalle parhaat naisia kiinnostavat sisällöt: suurimpien formaattien kotimaiset versiot, katsotuimmat kansainväliset draamasarjat, parhaat elokuvat ja suosituimmat lifestylesisällöt. Kevään aikana Livin ylivoimainen asema vahvistuu, kun maaliskuussa starttaavat odotetut Suomen Huippumalli haussa, Bachelor Suomi ja Greyn anatomia.

Lisätiedot
Viestintäjohtaja Hanna Johde, Sanoma Media Finland, p. 040 673 8977​​