Uuden päätoimittajan myötä Gloriaan lisättiin sen alkuperäinen intohimoinen ja humoristinen särmä. Raikastuneen Glorian asennetta, elämäniloa, kuvaa lehdelle luotu oma uniikki tunnusväri, smaragdinvihreä.

Suomen ylivoimaisesti tyylikkäin muotilehti Gloria uudistui ja on nyt entistä monipuolisempi ja lukijaa palvelevampi. Upeiden muotikuvien ja kiinnostavien henkilöhaastatteluiden lisäksi jokaisessa numerossa on lukijoille vinkkejä antavia muoti- ja kauneusjuttuja.

”Gloria ei ole pelkkä lifestylelehti vaan myös elämänasennemedia. Olemme kaikessa muodin ja kauneuden asialla ja vastustamme ankeutta. Lehden rakennusaineita ovat eleganssi, itsevarmuus, seikkailunhalu, nokkeluus ja särmä – samat ominaisuudet itsestään tunnistavat lukijamme”, päätoimittaja Saila-Mari Kohtala sanoo.

Uudistuneen Glorian asennetta, elämäniloa, kuvaa taiteilija Rauha Mäkilän Glorialle luoma uniikki smaragdinvihreä sävy.

”Glorian tehtävä on muistuttaa, että elämä on myös ihanaa ja siitä saa nauttia. Näytämme lukijoille, että maailma voi olla täynnä joie de vivreä, elämäniloa. Uudistuksessa kaivoimme esiin Glorian alkuperäisen intohimon ja huumorin”, Kohtala sanoo.

Helmikuun Gloriassa vieraillaan Milanossa Kiira Korven ja Arthur Borgesin kotona. Värikkäissä muotikuvissa reissataan Lapin kaamokseen Inariin. Uudistunut Gloria on nautinnollinen paketti muotia, kauneutta, matkoja, ihanan elämän tirkistelyä sekä juttuja kiinnostavista ihmisistä ja trendeistä.

”Legendaarinen Gloria on aina ollut naistenlehtibrändien rakastettu keulakuva Suomessa. Glorialla, kuten kaikilla lifestylebrändeillämme, on läheinen suhde kohderyhmänsä naisiin. Meidän tehtävämme on pitää huolta näistä brändeistä ja siitä, että ne kasvavat, uudistuvat ja leviävät uusiin kanaviin suomalaisten naisten mukana ja heidän tarpeitansa palvellen”, aikakauslehtiä kustantavan Sanoma Lifestylen liiketoimintajohtaja Kaisa Ala-Laurila sanoo.

Katso miten joie de vivre -sävy syntyi.

Lisätiedot
viestintäjohtaja Hanna Johde, Sanoma Media Finland, p. 040 673 8977

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.

Sanoma Lifestyle – yhdessä tehty, jaettu ja koettu. Sanoma Lifestyle tuo yhteen suomalaiset naiset, perheet ja 55-plussat kauneuden, muodin, vanhemmuuden, hyvinvoinnin, ruoan ja ajankohtaisten puheenaiheiden ääreen. Olemme vaikuttavien mediakokonaisuuksien edelläkävijä ja rakennamme rakastettujen brändiemme ympärille yhteisöjä, palveluita, tapahtumia ja kaupallisia ratkaisuja. Olemme ylivoimainen väylä ydinkohderyhmiemme elämänvaiheisiin; tavoitamme kaksi miljoonaa suomalaista, joista puolitoista miljoonaa on naisia.