Sanoma ja SOK tiivistävät sisältöyhteistyötä S-ryhmän markkinoinnissa ja asiakasomistajaviestinnässä. Sanoma toimii jatkossa SOK MEDIAn kumppanina asiakkaille suunnattujen kanavien sisällöntuotannossa ja jakelussa sekä sisältöjen kehittämisessä.

Solmittu sopimus kattaa S-ryhmän asiakasomistajille suunnatun sisällöntuotannon muun muassa Yhteishyvän eri kanavissa, S-kanavalla ja muissa kohdennetuissa digitaalisissa kanavissa.

”Valitsimme Sanoman kumppaniksemme, koska sillä on kykyä tuottaa asiakaslähtöisiä sisältöjä ja rakentaa niistä ilmiöitä. Sanoman laaja medioiden ja kanavien kehitysosaaminen tuo SOK MEDIAlle lisää mahdollisuuksia parantaa erityisesti digitaalisten kanavien sisältöjä ja tavoittavuutta”, julkaisujohtaja Anne Sassi-Leivonen SOK MEDIAsta sanoo.

Yksi Sanoman tärkeimmistä tavoitteista on kehittää monikanavaisia ja luovia mediaratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin. SOK MEDIAn kanssa rakennettu tuore toimintamalli on hyvä esimerkki tulevaisuuden yhteistyöstä.

”Haluamme kehittää uusia ratkaisuja entistä tiiviimmin yhdessä asiakkaidemme kanssa. Kumppanuus velvoittaa jatkuvaan kehittämiseen ja kehittymiseen”, johtaja Sami Smolander Sanoman Mediaratkaisut-yksiköstä kertoo.

Sanoma perustaa S-ryhmälle oman toimituksen, jonka esimieheksi ja sisältöpäälliköksi on nimitetty Mari Paalosalo-Jussinmäki Sanoma Lifestylesta. Hän on aiemmin toiminut muun muassa Kodin Kuvalehden toimituspäällikkönä ja Olivia-lehden päätoimittajana. Toimitukseen rekrytoidaan parhaillaan tuottajia, joilla on osaamista erityisesti monikanavaisesta sisällöntuotannosta.

Lisätiedot Sami Smolander puh. 0400 685 532

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.