Sanoma Media Finland on sopinut sisältömarkkinoinnin strategisesta yhteistyöstä Fokus Median kanssa. Sanoma myy Head Officen asiakaslehtiliiketoiminnan Fokus Medialle, ja Fokus Media alkaa kumppanina tuottaa sisältöjä Sanoman jatkuvasti kasvavan sisältömarkkinoinnin tarpeeseen.  

”Oma media on erittäin tehokas tapa tavoittaa ja vaikuttaa osana markkinointiviestinnän keinovalikkoa. Fokus Media -yhteistyön kautta pystymme entistä paremmin vastaamaan tähän asiakastarpeeseen ja rakentamaan toimivia ja tuloksellisia kokonaisuuksia yhdistämällä asiakkaiden omia ja Sanoman medioita”, kuvaa Sanoman Mediaratkaisut-yksikön johtaja Sami Smolander.

Fokus Media jatkaa asiakaslehtien sisällöntuotantoa aikakauslehtikustantamisen rinnalla.

”Osa Head Officen huippuosaavasta ja moneen kertaan palkitusta tiimistä siirtyy kaupan myötä meille ja jatkaa tiivistä yhteistyötä nykyisten asiakkaiden kanssa niin painettujen kuin digitaalistenkin julkaisujen parissa. Sidosryhmälehdet ja omien medioiden tuottaminen istuu hyvin meidän tapaamme tehdä töitä ja täydentää kohderyhmämedioidemme tarjontaa”, sanoo Fokus Median toimitusjohtaja Tapani Pitzen.

Lisätiedot
Sanoma Media Finland, viestintäjohtaja Hanna Johde, +358 40 673 8977
Fokus Media Finland, toimitusjohtaja Tapani Pitzen, +358 50 387 4044

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.

Fokus Media on aikakauslehtikustantaja, jonka portfolioon kuuluu useita kohderyhmä- ja harrastelehtiä: Antiikki&Design, Auto Bild Suomi, GTi-Magazine, GEO, HifiMaailma, Pelit, Plaza Koti ja V8-Magazine.