Tiedusvälineille 10.11.2016

MyStyle on Ilta-Sanomien verkkosivuilta löytyvä, Ilta-Sanomien, Me NaistenGlorian, Cosmopolitanin ja Kodin Kuvalehden yhteinen muoti- ja kauneussivusto. MyStyle bongaa ja kertoo muodin ja kauneuden kiehtovat trendit, niksit, ideat, valloittavat villitykset ja innostavimmat ilmiöt. Palvelu on suunniteltu etenkin mobiiliin. 

”Otamme tyyliasiat vakavasti, mutta emme halua olla ryppyotsaisia ja vakavia. MyStyle vinkkaa, inspiroi, yllättää ja tekee vertailuja. Kerromme, miten näyttää mahdollisimman hyvältä pienellä budjetilla, mutta esittelemme myös luksusmuodin ja -kosmetiikan tulokkaat sekä uudet ja vanhat klassikot”, kehityspäällikkö ja Ilta-Sanomien lifestyle-toimituksesta vastaava Niina Viitanen kertoo. 

MyStyle on korvannut Ilta-Sanomien aiemman Muoti&Kauneus-osion. Sivustolla on uusi, oma ilme ja yhteisesti tuotetut sisällöt Sanoman parhaista brändeistä.  

”Tunnettujen brändiemme muoti- ja kauneusjuttuja on koottu nyt yhdeksi paketiksi. Yhdistämällä voimamme pystymme tarjoamaan ainutlaatuisen kokonaisuuden muodista ja kauneudesta kiinnostuneille naisille”, Sanoma Lifestylen johtaja Johanna Lahti sanoo.

MyStylen julkaisun yhteydessä päivitettiin myös muiden Ilta-Sanomien lifestyle-osioiden ulkoasu sekä sivustolla että Android- ja Windows-puhelimien sovelluksissa.  iOS-sovelluksiin uusi ilme tulee lähiaikoina.  

Tutustu osoitteessa www.iltasanomat.fi/mystyle 

Lisätiedot:  

Viestintäjohtaja Hanna Johde, Sanoma Media Finland, p. 040 673 8977 

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.