Ranskattaret saavat vihdoin oman versionsa menestyksekkäästä hollantilaisesta Flow-lehdestä.  Flow lanseerataan Ranskassa 12. helmikuuta. Lehteä julkaisee Ranskassa lisenssillä Prisma Media Groupe kuusi kertaa vuodessa. Ranskan Flown levikki on 160 000 kappaletta.

Saksassa Flown numerokohtainen irtonumeromyynti on jo noin 130 000 kappaletta. Saksalaisen sisarensa tapaan Ranskan versiota kehitetään Hollannista käsin. Hollannin Flown tarinat luovat pohjan jokaiselle kansainväliselle numerolle, jotka käännetään ja muokataan. Myös lehden ulkoasu luodaan Hollannissa. Flown luovien johtajien Astrid van der Hulstin ja Irene Smitin mukaan näin varmistetaan brändin ja konseptin yhtenäisyys.

Suosittu mediabrändi

Flow-lehdestä on tullut nopeasti yksi Hollannin menestyksekkäimmistä mediabrändeistä. Flown painopistealueita ovat myönteinen ajattelu, mielenrauha ja luovuus. Konseptin toimivuudesta on muun muassa osoituksena viime joulukuussa Hollannissa myönnetty Vuoden aikakauslehti -palkinto.

Hollannin tiimi tekee vuosittain kahdeksan Flow-lehteä ja lisäksi neljä erikoisnumeroa, 52 viikkojulkaisua ja laajan valikoiman paperituotteita, päiväkirjoja, kalentereita sekä puhelin- ja tablettisovelluksia.  Viime vuonna tiimi lanseerasi myös luovan sivuston (www.flowmagazine.com).

Flow-lehdestä on tällä hetkellä neljä kieliversiota: hollanti, saksa, ranska ja englanti. Kansainvälinen Flow-painos tehdään Hollannissa ja se ilmestyy yli 20 maassa.