Stinde Mäkinen johtaa uudessa tehtävässään Suomen tavoittavimman ja monikanavaisimman mediayhtiön yhteistyöasiakkuudet-segmenttiä. Segmentti toimii läheisessä yhteistyössä Nelonen Median mediamyynnin kanssa.

”Haluamme entisestään vahvistaa asemaamme mediamarkkinoista ja kasvattaa myyntiämme tarjoamalla tehokkaita ratkaisuja kaikkiin asiakastarpeisiin. Stinde tuo tullessaan uutta ja monikanavaista osaamista tiimiin, jonka tavoitteena on viedä kaupalliset kumppanuudet aivan uudelle tasolle”, Sanoma Media Finlandin kaupallinen johtaja Antti Järvinen sanoo.

Stinde Mäkinen siirtyy Sanoman palvelukseen MTV Oy:stä, jossa hän on viimeksi toiminut kaupallisena johtajana.

”Sanoma on mediamarkkinan edelläkävijä erityisesti digitekemisessä. Uskon, että se luo ainutlaatuista potentiaalia, jota on hienoa päästä hyödyntämään yhdessä asiakkaiden kanssa”, Stinde Mäkinen sanoo.

Sanoma Media Finland tavoittaa viikoittain lähes kaikki suomalaiset ja sillä on noin 30 prosentin osuus Suomen mainosmarkkinasta. Yhtiön Mediamyynti ja ratkaisut -yksikkö jakautuu viiteen asiakassegmenttiin, jotka erikoistuvat palvelemaan erilaisten asiakasryhmien ja toimialojen tarpeita. Asiakassegmenttien lisäksi yksikköön kuuluu kesäkuussa startannut kaupallisen kehityksen organisaatio, joka keskittyy muun muassa mainosratkaisujen tuottamiseen, digitaalisen mainonnan kehittämiseen sekä media- ja mainostoimistosuhteisiin.