Lehdistötiedote 16.9.2013
 
MBA Jani Hartikainen, 40, on nimitetty Nelonen Median televisiotoiminnasta vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hartikainen siirtyy Nelonen Mediaan MTV Mediasta, jossa hän on viimeksi toiminut ohjelmahankintajohtajana. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa MTV Median ulkomaisen ohjelmahankinnan päällikkönä, MTV3:n ohjelmien markkinointipäällikkönä sekä teatterijakelun johtajana FS Filmsissä.
 
”Olen innoissani päästessäni kehittämään Nelonen Median monipuolista televisiotarjontaa. Sanoman monikanavainen mediavalikoima tarjoaa ainutlaatuisia mahdollisuuksia tuoda Nelonen Median sisällöt kohderyhmien ulottuville monissa eri muodoissa ja luoda ilmiöitä suosikkiohjelmien ympärille”, Jani Hartikainen sanoo.
 
”Nelonen Median televisiokanavat ovat hyvässä vauhdissa. Viihdyttävät sisällöt ovat toimintamme ytimessä, ja Jani Hartikaisesta saamme niille kokeneen ja innovatiivisen vetäjän. Hän täydentää hienosti osaavaa tiimiämme, jonka voimin tavoittelemme markkinajohtajuutta 10–44-vuotiaiden suomalaisten televisionkatselussa”, Nelonen Median vt. liiketoimintajohtaja Pia Kalsta kertoo.
 
Nelonen Medialla on kahdeksan televisiokanavaa, joista Nelonen, Jim ja Liv ovat mainosrahoitteisia. Maksullisiin kanaviin kuuluvat Nelonen Pro 1, Nelonen Pro 2, Nelonen Prime, Nelonen Nappula ja Nelonen Maailma. Ruutu-palvelu tarjoaa netissä runsaan valikoiman ohjelmia Nelonen Median eri kanavilta.
 
 
Nelonen Medialla on televisiokanavien lisäksi myös viisi radiokanavaa: Radio Aalto, Radio Rock, Radio Suomipop, Metro FM ja Groove FM. Nelonen Media on osa Sanomaa.