Sanoma Uitgevers on lanseerannut Spot-a-shop.nl-sivuston, joka on ostosyhteisö 20–30-vuotiaialle naisille. Verkkopalvelusta löytyvät esittelyt Hollannin parhaista ja mukavimmista liikkeistä. Valinnat on tehnyt sivuston toimituksen lisäksi joukko naistenlehtien toimittajia Flaristä, Vivasta, Yes-lehdestä ja VT Wonenista. Nyt myös sivuston kävijät ja liikkeiden omistajat voivat jatkaa listaa. Spot-a-shop.nl:n kävijät voivat luoda sivustolla suunnitelman ostoksistaan ja liikkeistä, joissa haluavat käydä, tulostaa sen mukaansa tai jakaa ystäviensä kanssa.

"Yleensä kun ollaan ostoksilla itselle vieraassa kaupungissa, päädytään pääostoskadulle. Parhaat ja kiinnostavimmat liikkeet ovat kuitenkin useimmiten kulman takana. Vaikeutena on vain tietää, minkä kulman. Spot-a-Shopin avulla voi päästä eroon turhasta vaeltelusta ilman, että mukana tarvitsee raahata valtaisaa matkaopasta", kertoo sivuston koordinaattori Sanne van Soest palvelun ideasta. Sanne van Soest voitti Sanoma Uitgeversin Big Idea Contest -kilpailun (Suuri ideakilpailu) vuonna 2007 projektillaan 'Map 2 Shop' (Kartta kauppaan). Suuri ideakilpailu haastaa luovat ihmiset ehdottamaan uusia lehtiä, verkkosivustoja tai muita mediatuotteita.

Sanoma Uitgevers on Hollannin suurin multimediatoimija ja osa SanomaWSOY-konsernin aikakauslehtiryhmää Sanoma Magazinesiä.