Independent Media on lanseerannut uuden kuukausittaisen lehden, Try!:n, joka haluaa osoittaa, että nuorison lehti voi olla myös vakavasti otettava.

Try! yhdistää talous- ja elämäntapalehden, joka on suunnattu moderneille nuorille ihmisille. Se tarjoaa paljon käytännön neuvoja kuinka menestyä elämässä. Try! on lehti politiikasta, taloudesta, taiteesta, muodista, autoista ja huipputeknologiasta kiinnostuneille nuorille, jotka osaavat nauttia elämästä ja ottaa siitä kaiken irti.


Try! on erilainen kuin olemassa olevat nuorille tarkoitetut lehdet. Se sisältää enemmän puheenaiheita (sijoitukset, kaupallinen koulutus, autot, huipputeknologia, viihde jne.). Lisäksi lehteen sisältyy alennuskortti. Lukijat voivat säästää rahaa käyttämällä klubissa mukana olevien yhtiöiden, mm. erilaisten putiikkien, tietokone- ja kirjakauppojen ja yökerhojen palveluja. Try!-klubin jäsenet saavat alennusten lisäksi monia muita yllätyksiä.

Lehteä jaetaan laajasti Moskovan johtavissa yliopistoissa, yrityksissä, jotka ovat kiinnostuneita kyvykkäistä, kunnianhimoisista nuorista työntekijöistä sekä Try!-klubin tuotteita ja palveluja tarjoavissa yhtiössä.

Try! on kuukausilehti ja sen painos on 80 000 kappaletta.

Independent Media Sanoma Magazines on osa SanomaWSOY:n aikakauslehtiliiketoimintaryhmä Sanoma Magazinesiä.