SWelcom aloittaa suunnitelmien mukaisesti radiotoiminnan kahdella uudella radiokanavalla vuoden 2007 alussa. Korkein hallinto-oikeus hylkäsi SWelcomille myönnetyistä radiotaajuuksista tehdyn valituksen.

Vuoden alussa aloittavista kanavista toinen on kaupunkilaisille edelläkävijöille suunnattu kanava ja toinen on keskittynyt rock-musiikkiin ja sen ilmiöihin. Molempien kanavien kuuluvuusalue kattaa suurimman osan Suomesta.

Uusien radiokanavien ohjelmajohtajaksi on nimetty Kari Laakso ja myyntijohtajaksi Erkka Jaakkola. Kanavan muun henkilökunnan rekrytointi on parhaillaan loppusuoralla.

Radiokanavat vahvistavat SWelcomin asemaa monikanavaisena sähköisen viestinnän yhtiönä. Kaupallisesti radiot ovat osa Nelonen Mediaa, jonka tarjontaan radioiden lisäksi kuuluu Nelonen ja maaliskuussa 2007 lähetyksensä aloittava valtakunnallinen, maksuton TV-kanava JIM. SWelcom on SanomaWSOY:n sähköisen viestinnän liiketoimintaryhmä.

SWelcom on SanomaWSOY:n sähköisen viestinnän liiketoimintaryhmä, jonka liiketoimintayksiköitä ovat Nelonen, Welho ja 2ndhead. SWelcomin yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2005 oli 122,5 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 420 henkilöä.