2ndhead suunnittelee Go Mobile -brandin ilmeen sekä verkkopalvelun ja R-kioski hoitaa myynnin, kun ruotsalainen Spinbox aloittaa toimintansa Suomessa.

Spinbox myy PrePaid- eli ennalta maksettavaa kännykkäliittymää. Liittymä on suunniteltu erityisesti nuorille 15-24 -vuotiaille kännykänkäyttäjille. Go Mobilen verkon tarjoaa Finnet Oy.

- PrePaid -liittymän etu on toimiva saldorajoitus ilman kuukausimaksuja, laskuja, luottotietojen tarkistusta, paperisotaa tai ikärajaa, kertoo Go Mobilen markkinoinnista vastaava Max Söderström Spinbox Oy:stä.

- Rautakirja on tällä hetkellä Suomen suurin PrePaid -liittymien jakelija ja uskomme että Go Mobile täydentää erinomaisesti olevaa valikoimaa. Go Mobile tulee hinnoittelumallillaan varmasti kiinnostamaan useita nuoria ihmisiä, mikä sopii strategiaamme, sanoo Rautakirjan markkinointijohtaja Hannu Ala-Aho.

Spinbox aikoo tuottaa myös palveluja eri brandeille Suomessa. SanomaWSOY-konsernissa yhteistyökoordinaattorina toimii tällöin sähköisen median osaaja 2ndhead Oy.

- Music Televisionin ja Spinboxin yhteistyö Ruotsissa on hyvä esimerkki siitä, miten palvelu saa ilmeen sisällön ja kohderyhmän mukaan. Hyvä lehtibrändi tai esimerkiksi urheiluhullut tai autoilijat tavoittava media olisi hyvä alusta lähteä tekemään uudenlaista puhelinliittymää, joka eroaa nykyisistä sisältönsä puolesta, kertoo toimitusjohtaja Pirkko Jokinen 2ndhead Oy:stä.

R-kioskit ja 2ndhead ovat osa SanomaWSOY-konsernia.