SanomaWSOY:n vahvojen ja tunnettujen sisältöbrandien verkkopalvelusivuilla käy kuukausitasolla jo reilusti yli kaksi miljoonaa eri kävijää (2.317.508 eri kävijää Gallupin RedSheriff maaliskuu/2003). Noin 90 prosenttia kaikista vähintään kerran kuukaudessa internetiä käyttävistä suomalaisista vierailee kuukausittain SanomaWSOY:n www-palveluiden sivuilla.

Maaliskuussa 2003 omat kävijäennätyksensä löivät Helsingin Sanomien Verkkoliite 1.043.274 eri kävijällä, Ilta-Sanomat 941.482 eri kävijällä, Oikotie 307.609 eri kävijällä, Nelonen 254.686 eri kävijällä ja Mikrobitti 494.345 eri kävijällä.

SanomaWSOY:n Verkkomediamyynnistä voi ostaa yli kaksi miljoonaa nettokontaktia kuukaudessa sekä 22 SanomaWSOY:n merkittävää verkkomediabrandiä. SanomaWSOY:n verkkomedioiden kautta mainostajat tavoittavat helposti sekä massoja että tarkasti profiloituja kohderyhmiä.