Miten ihmiset tavoitetaan, miten heihin vaikutetaan, miten tehdään kauppaa – ja millaista liiketoimintaa ja innovaatioita tämän ympärille tällä hetkellä syntyy? Vuoden kolmas Pitching Night tuo jälleen yhteen kasvuyrittäjät, sijoittajat ja yleisön. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Sanoma, Slush ja bisnesenkeliverkosto FiBAN.

”Mainonta ja mainosratkaisut ovat lähellä Sanoma ydintä – parhaan kokemuksen tarjoamista niin kuluttajille kuin mainostaja-asiakaillemme. Siksi on erityisen kiinnostavaa nähdä, mitä uutta yhdeksän mukana olevaa kasvuyritystä lavalle tuovat”, sanoo Sanoma Media Finlandin viestintäjohtaja Hanna Johde.

Sanoma on Helsingissä 11–12.11.2015 järjestettävän Slush-kasvuyritystapahtuman pääyhteistyökumppani.

Sanomatalon Mediatorilla 22. lokakuuta kello 17−19 järjestettävää AdTech Pitching Nightia voi seurata myös HSTV:n kautta. Tilaisuus järjestetään englanniksi. Twitterissä tapahtuma näkyy tunnisteella #pitchingnight.