Sanoma Uitgeversin toimituksilla on nyt uusi ja innovatiivinen työkalu. Käyttäjien luomaan sisältöön perustuva Maakjezo.nl parantaa dialogia kuluttajien kanssa.

Käyttäjät löytävät Maakjezo.nl:stä yksityiskohtaisia ohjeita monenlaisiin asioihin, joita he voivat tehdä itse. Maakjezon sisältö on kaikkien niiden tekemä, jotka haluavat jakaa ohjeita muille käyttäjille.

"Maakjezon ansiosta Sanoma Uitgevers on edelläkävijä käyttäjien luomassa sisällöntuotannossa myös aikakauslehtien osalta", online publisher Michiel Kroeks painottaa. "Osa Sanoma Magazinesin peinetuista lehdistä ovat mukana Maakjezossa ja vuonna 2008 aiomme julkaista erikois- ja teemanumeroita, jotka perustuvat Maakjezon käyttäjien luomaan sisältöön.

"Maakjezo.nl on sivusto, jonka välityksellä voimme antaa uusia välineitä niin kuluttajille kuin toimitustiimeillekin", sanoo Paul Molenaar COO Online and Media Innovation. "Sen avulla voidaan luoda sisältöä uusilla tavoilla tai reagoida siihen. Tämä mahdollistaa uudenlaisen vuoropuhelun toimitusten ja kuluttajien välillä."



Sanoma Uitgevers on osa SanomaWSOY-konsernin aikakauslehtiliiketoimintaryhmää Sanoma Magazinesiä.