Sanoma Uitgevers hankkii 40 % osuuden uudesta verkossa toimivasta lippupalvelusta MrTicketistä. Kauppa vahvistaa Sanoma Uitgeversin asemaa verkossa.

MrTicket.nl-sivustolla voi ostaa pääsylippuja yli 60 huvipuistoon Hollannissa. Tulostetulla pääsylipulla kuluttaja pääsee sisään huvipuistoon ja välttää mahdolliset jonot lippuluukulla. MrTicket suunnittelee myös joustavia sisäänpääsymaksuja tapahtumiin.

"Osuus MrTicketistä laajentaa Sanoma Uitgeversin palveluja sekä verkossa että painetussa mediassa. Kuluttajat haluavat kokonaisvaltaista palvelua, ja Mr. Ticketin avulla tämä toteutuu entistä paremmin", toteaa ilse median toimitusjohtaja ja Sanoma Uitgeversin verkkoliiketoiminnoista ja uusmediahankkeista vastaava johtaja Paul Molenaar.

MrTicket työllistää tällä hetkellä seitsemän henkilöä.

Sanoma Uitgevers on osa Euroopan suurimpiin kuluttaja-aikakauslehtien kustantajiin kuuluvaa Sanoma Magazinesiä.