Oikotiellä kävi marraskuussa yli 500 000 eri kävijää Suomen Gallup Web / Red Sheriffin mittausten mukaan. Kasvua vuoden takaisesta tasosta on 121 % ja sitä vauhditti onnistunut markkinointikampanja verkossa ja sanomalehdissä.

Oikotie.fi:n marraskuisen Kamerapuhelimet-kampanjan etusivua ladattiin neljän viikon aikana yli 370 000 kertaa ja kilpailuun osallistui yli 190 000 henkilöä. Luku on suuri, sillä yleinen käsitys Suomessa on, ettei internet-kampanjan kävijämäärä voi yltää paljon yli 300 000 kävijän..

Kampanja näkyi verkossa Oikotie.fi:n ja Oikotien yhteistyölehtien verkkosivustojen lisäksi mm. iltasanomat.fi-, nyt.fi-, nelonen.fi-, msn.fi -sivuistoilla. Lehtimainonta puolestaan keskittyi valtakunnan suurimpiin sanomalehtiin, mm. Helsingin Sanomiin, Etelä-Suomen Sanomiin ja Hämeen Sanomiin.

Oikotie.fi on seitsemän suomalaisen sanomalehden yhteinen luokiteltujen ilmoitusten verkkopalvelu, joka sisältää asunto-, työpaikka ja autoilmoituksia. Mukana ovat Helsingin Sanomat, Turun Sanomat, Etelä-Suomen Sanomat, Hämeen Sanomat, Etelä-Saimaa, Kouvolan Sanomat ja Kymen Sanomat.