Suomen kansainvälisin muotinäytös Gloria Fashion Show juhlii tasavuosia. Jo kymmenen vuoden ajan tuhannet muodinystävät ovat tutustuneet tapahtumassa syksyn ja talven trendeihin. Suvilahden Kattilahallissa 5.9. järjestettävän juhlanäytöksen teema on Muoti tuntuu, ja huippumallien joukossa lavalla loistaa Kirsi Pyrhönen. 

Gloria Fashion Showsta on muodostunut kymmenessä vuodessa tuhansien muodinystävien odotettu syksyn kohokohta, johon saavutaan tutustumaan tulevan syksyn ja talven muotiin kansainvälisen tason puitteissa. Lavalla loistavat huippumallit Kirsi Pyrhösen johdolla.

Tänä vuonna yleisölle on tarjolla neljä näytöstä lauantaina 5.9. Helsingin Suvilahden Kattilahallissa. Shown legendaarinen kutsuvierasnäytös järjestetään jo edellisenä iltana, jolloin paikalle saapuu suomalaisen pukeutumisen ja kauneuden kerma.

”Gloria Fashion Show on ainoa kuluttajille suunnattu muotitapahtuma, jossa on mahdollisuus yhdessä näytöksessä tutustua laajaan kattaukseen tulevan kauden muotia ja päästä nauttimaan huipputason muotinäytöksestä”, Glorian päätoimittaja Saila-Mari Kohtala kertoo.

Juhlavuoden kunniaksi Gloria Fashion Shown teema on Muoti tuntuu.

Muotinäytöksen fashion directorina toimii Gloria-lehden arvostettu muotitoimittaja Mia Dillemuth. Näytöksen visualistina ja koordinaattorina säväyttää stylisti Minttu Vesala, ja shown tilasuunnittelusta vastaa muotoilija Lauri Johansson.

”Muoti on paljon enemmän kuin vain nopeasti vaihtuvia trendejä. Muoti todellakin tuntuu: se on kulttuuria, taloutta ja yhteiskuntaa. Arvostamme näytöksessä myös entistäkin enemmän klassisuutta ja laatua”, Mia Dillemuth kertoo.


Gloria Fashion Show 10 vuotta

Lauantaina 5.9. Suvilahden Kattilahallissa, Sörnäisten rantatie 22
Näytökset klo 13, 15, 17 ja 19
Liput ennakkoon Lippupalvelusta 29,50 e, näytöspäivänä ovelta 35 e
Lisätiedot: päätoimittaja Saila-Mari Kohtala, puh.  050 577 0306
Akkreditointipyynnöt: jenny.savikko@sanoma.com


Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.

Huomisen lifestylemedia – yhdessä jaettu, yhdessä koettu.uomisen lifestylemedia – yhdessä jaettu, yhdessä koettu. Sanoma Lifestyle tuo yhteen suomalaiset naiset, perheet ja 55-plussat kauneuden, muodin, vanhemmuuden, hyvinvoinnin, ruoan ja ajankohtaisten puheenaiheiden ääreen. Olemme vaikuttavien mediakokonaisuuksien edelläkävijä ja rakennamme rakastettujen brändiemme ympärille yhteisöjä, palveluita, tapahtumia ja kaupallisia ratkaisuja. Olemme ylivoimainen väylä ydinkohderyhmiemme elämänvaiheisiin; tavoitamme noin kaksi miljoonaa suomalaista, joista puolitoista miljoonaa on naisia.