Kehitämme Sanoman mediamyynnin alueen teknologiatiimissä digitaalisen alustan ratkaisuja, joilla mahdollistamme mainonnan ostamista ja muita uusia yritysmyynnin palveluita partnereillemme ja asiakkaillemme modernien itsepalvelu- ja API kanaviemme kautta. Digitaaliset alustat kytkeytyvät moderneihin SaaS taustajärjestelmiin (esim. Salesforce pohjaiset alustat). Kehitämme digitaalisten alustojen teknologiaratkaisuja DevOps-tiimiemme toimesta yhdessä liiketoiminnan Product Ownereiden kanssa. 

Tiimissämme on kaksikymmentä henkilöä ja tukenamme konsultteja tarpeen mukaan. Lokaationamme on Sanomatalo ja nyt pandemian aikana toimimme pääosin etänä. 
 
Ratkaisuarkkitehti toimii osana kehitystiimiämme liiketoiminnan tarpeiden jalostamisessa teknisiksi ratkaisuiksi ja tarpeen mukaan pystyy myös tukemaan Lead Developer rooleja ja tiimejä monimutkaisissa toteutuksissa kehittämisen alueella.

Alla listattuna muutamia keskeisiä tehtäviä:

  • liiketoiminnan ja teknisten tiimien kanssa tiivis yhteistyö jalostamaan liiketoiminnan tarpeet teknisiksi ratkaisusuunnitelmiksi järjestelmäintegraatioineen (esim. use caset/tekninen suunnitelma digitaalisen markkinoinnin automoinnin alueella tai digitaalisen suora- / ohjelmallisen mainonnan tai mainonnan kohdentamisen ratkaisuissa)
  • vaiheistettujen implementointisuunnitelmien johtaminen ja kehittämisen tuki tarpeen mukaan
  • järjestelmien ja tiimien riippuvuuksien hallintaa
  • tukena DevOps tiimeille haastavampien tuotanto-ongelmien ratkomisessa 
  • 6+ vuotta taustaa yllämainituista

 
Seuraavat osaamiset ja ominaisuudet tärkeitä roolin kannalta:

  • Taustaa seuraavilta osa-alueilta: 
    - digitaaliset ostamisen, mainonnan ja markkinoinnin teknologiat 
    - CPQ, CRM järjestelmät
    - järjestelmäintegraatiot (SaaS ekosysteemit)
  • Tekninen tausta ja perusohjelmointitaidot (ideaalisti C#, Salesforce Apex, Javascript/HTML)
  • Perusymmärrys julkisesta pilvestä (Azure tai AWS tai GCP)
  • Kyky itsenäisesti pilotoida/viedä läpi proof-of-concepteja mm. digi alueen tarpeiden osalta 
  • Kiinnostus ja kyky ottaa haltuun uusia teknologioita, teknologiatrendien seuraaminen
  • Vastuunotto – ratkaisut laadullisesti liiketoiminnan ja asiakkaiden odotusten mukaista
  • Erinomainen yhteistyökyky stakeholdereiden kanssa (liiketoiminta, tekninen tiimi, toimittajat)
  • Priorisointitaitoja ja rohkeutta tarttua vaativiin haasteisiin
  • Sujuva suomen- ja englannin kielen osaaminen
  • Soveltuva korkeakoulututkinto

Lisäarvoa (mutta ei välttämättömiä) tuovat

  • Media toimialan tunteminen
  • Salesforce Advendio tuotteen tunteminen

Sanoma ja tämä monipuolinen tehtävä tarjoaa sinulle

  • Mahdollisuuden syventää omaa osaamista digitaalisten alustojen kehitykseen ja yleisesti uusiin teknologioihin liittyen
  • Haasteita, joita pääsee ratkomaan mukavalla ja osaavalla porukalla
  • Paljon vapautta ja vastuuta
  • Mahdollisuuksia kehittää omaa osaamista myös Sanomien laajan koulutustarjonnan ja vaikkapa mentoroinnin kautta.

 
Kiinnostuitko? Hae tehtävään pian, kuitenkin viimeistään 18.04.2021 täyttämällä sähköinen hakulomake (nopea täyttää).
 
Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella mahdolliselta tulevalta esimieheltäsi Jaana Tanskaselta (B2B Services Technology Director), jaana.tanskanen@sanoma.com, https://www.linkedin.com/in/jaana-tanskanen-5bb0a74/
Tutustu myös muihin Sanoman työpaikkoihin osoitteessa https://sanoma.fi/toihin-sanomalle/avoimet-tyopaikat/

Sijainti

Suomi, Helsinki

Työn tyyppi

Kokopäiväinen

Työsuhteen tyyppi

Vakinainen työsuhde