Haemme Sanoman mediamyynnin digitaalisen liiketoiminnan yksikköön ohjelmallisen mainonnan asiantuntijaa.

 

Mikäli olet kiinnostunut mahdollisuudesta työskennellä markkinoiden mielenkiintoisimpien brändien kanssa ja haluat olla osana Sanoman digitarinaa mahdollistamassa vapaata journalismia ja kotimaista viihdettä seuraaville sukupolville, tämä rooli on juuri sinulle. Jos haluat päästä näyttämään taitosi digitaalisen markkinoinnin parissa, hae paikkaa jo tänään! Lähetä hakemuksesi pian, sillä etenemme rekrytointiprosessissa heti sopivan henkilön löydyttyä.

 

Tässä roolissa pääset työskentelemään viisihenkisessä tiimissä muiden ohjelmallisen asiantuntijoiden kanssa. Arjessa teet yhteistyötä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien, kuten mediatoimistojen, asiakkaiden ja teknologiatoimittajien kanssa. Pääset myös kehittämään ja vaikuttamaan siihen, miltä Sanoman ohjelmallinen mainonta näyttää tulevaisuudessa.

 

Tarjoamme:

  • Toimialan parhaan asiantuntijaorganisaation
  • Huippuluokan kehitysresurssit
  • Innostavat työtoverit

 

Tehtäviisi kuuluu esimerkiksi:

  • Mediatoimistojen ja asiakkaiden tukeminen mainonnan ohjelmallisessa ostamisessa
  • SSP-järjestelmän pääkäyttäjänä toimiminen (saat tarvittaessa koulutusta järjestelmän käyttöön)
  • Asiakkaiden, mediatoimistojen sekä oman väen kouluttaminen ohjelmalliseen mainontaan liittyen
  • Monipuoliset kehitysprojektit oman tiimin ja laajempien virtuaalitiimien kanssa
  • Myynnin tukeminen ohjelmallisen mainonnan tarjoamisessa asiakkaille

 

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Tehtävään soveltuva koulutustausta (esimerkiksi kaupallisen tai teknisen alan korkeakoulututkinto)
  • Aiempaa kokemusta digimarkkinoinnista ja osaamista digimarkkinoinnin työkaluista
  • Hyvät MS Office-taidot (erityisesti Excel ja PowerPoint)
  • Sujuva englannin kielen sekä kirjallinen että suullinen taito

Sujuva suomen kielen osaaminen nähdään eduksi.

 

Työntekijänä olet:

  • Analyyttinen ja ratkaisukeskeinen
  • Innokas oppimaan uutta ja kehittymään
  • Rohkea ja oma-aloitteinen

 

Muuta tietoa

  • Aloitus: Sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian
  • Kesto: 12 kuukautta, määräaikaisuuden jälkeen mahdollista keskustella jatkosta
  • Sijainti: Helsinki, tällä hetkellä vahva etätyösuositus ja sen päättyessä mahdollisuus osittaiseen etätyöhön

 

Kiinnostuitko? Hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 23.1.2022 täyttämällä sähköinen hakulomake. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Programmatic Juuli Pelkonen, juuli.pelkonen@sanoma.com tai 040 170 4336.

Sijainti

Suomi, Helsinki

Työn tyyppi

Kokopäiväinen

Työsuhteen tyyppi

Määräaikainen työsuhde